...αν κουραστείς απ'τους ανθρώπους κι είναι όλα γύρω γκρεμισμένα, μην πας ταξίδι σ'άλλους τόπους, γύρνα σε μένα...

Σάββατο 9 Οκτωβρίου 2010

Fleur Blance

Με είδες? Είδες εμένα? Είδες εδώ? Είδες και δεν μίλησες....Είδες και ένιωσες, αλλά δεν είπες...

Εγωισμός, μου...Λάθος, μου...Πάθη, μου...Αλλοιωσή, μου...

Κρύο, χειμώνιασε, κρύο και σε βρήκα, κρύο και σε έχασα, κρύο και σε ψάχνω, όχι εκεί που σε άφησα, στο δικό μου αλλού που τώρα μπορώ να κοιτάζω, δεν με απειλεί, δεν το γιάτρεψα, δεν μπορώ αλλά βρήκα το θράσος και το κοιτάζω..

Περπατώ, δεξιά, αριστερά, πάνω, κάτω, κενό, ήχοι άτονοι, θροισματά, ματιές κενές, χάδι...Χάδι γλυκό, χάδι γεμάτο, χάδι αληθνό, πάθος, έμπνευση, χαρά, ματιά γεμάτη τελικά, ήχοι όμορφοι, θροίσματα τρυφερά, πάνω....

Αχαριστία, μου...Τρέλα, μου...Παραορμητισμός, μου....Ανασυγκροτησή, μου...

Θα μείνω, θα δείξω, θα αφεθώ....χωρίς όρια, χωρίς ψέμα, χωρίς ενδοιασμό...

Εκανα το βήμα,είδα, αφέθηκα, τόλμησα, ΠΑΩ...

Δες με αγαπημένε μου, μπορείς να χαίρεσαι μαζί μου πια, μπορείς να λύσεις τα μάγια πια, μπορείς να προχωράς δίπλα μου πια, μπορείς να είσαι τόσο εδώ όσο εκεί...δεν υπάρχει μπέρδεμα, δεν υπάρχει σύγχηση, δεν υπάρχει μίσος, δεν υπάρχει επανάληψη...Σε ανακάλυψα....Πια...

Νίκη, μου...Ουσία, μου...Χαρά, μου...Εδώ, μου....

Ετοιμή..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου